Levering
Levering geschiedt normaal binnen 3 tot 8 werkdagen, afhankelijk van de voorraad.
Indien er sprake is van een langere levertijd wordt u zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld van de
verwachte levertijd.
Alle levertijden zijn indicatief en er kunnen op geen enkele wijze rechten aan ontleend worden. In de
vakantieperiode kan de levertijd langer zijn dan 10 tot 20 werkdagen.
Het kan voorkomen dat u bijvoorbeeld 3 producten bestelt waarvan er 2 op voorraad zijn en waarvan er 1
niet op voorraad is of een langere levertijd heeft.
Wij leveren in eerste instantie complete bestellingen uit.
Wij zullen wachten totdat het derde product ook op voorraad komt en bieden dan uw complete bestelling
aan bij de pakketdienst.
Indien u een pakket krijgt toegezonden dan krijgt u via de verzendbevestiging per e-mail van ons een
track&trace pakketcode toegezonden.
Hiermee kunt u online uw pakket volgen. Bij kleinere bestellingen die als briefpost verstuurd kunnen
worden, vindt u geen pakketcode in de verzendbevestiging.
Wannneer u niet thuis bent bij aflevering, laat de chauffeur bij de eerste afleverpoging een
berichtkaartje achter in de brievenbus.
Een nieuwe leverdatum kan dan worden geregeld met DPD. In totaal worden er 3 afleverpogingen
gedaan.
Afhalen is alleen mogelijk op afspraak.
Bezorgkosten
De bezorgkosten verschillen per land. Voor bestellingen boven een bepaald bedrag is bezorging
gratis.
De tabel hieronder geeft een indicatie van de bestelkosten:
Land |
Bezorgkosten |
Gratis vanaf |
Nederland |
€ 7,50 |
€ 150,00 |
België |
€ 11,90 |
€ 200,00 |
Duitsland |
€ 11,90 |
€ 200,00 |
Frankrijk |
€ 12,90 |
€ 200,00 |
Voor de Waddeneilanden kan een toeslag berekend worden.
Alle prijzen gelden alleen voor bestellingen tot 30kg en afmetingen tot 175 x 78 x 58cm.
De verzendkosten worden tijdens het afrekenproces getoond, nadat u uw betalings- en leveringsmethode
heeft gekozen.
Bij afhalen zijn er uiteraard geen bezorgkosten.
Retourneren
Check na ontvangst altijd direct uw levering en neem direct contact met ons op wanneer u denkt dat er
iets mis is. Wanneer u een product wilt retourneren dan vragen wij u dit vooraf te melden bij
info@luikbeslagshop.nl.
Het retouradres is: Luikbeslagshop - Karstraat 75 - 6851 DG Huissen. Na ontvangst wordt het
aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening terug gestort.
De kosten van het retourzenden zijn voor rekening van de klant.Goederen die retour gestuurd worden,
dienen onbeschadigd en compleet te worden aangeleverd. U dient de artikelen in een geschikte
omverpakking terug te sturen. Indien u gebruikt wilt maken van de volledige restitutie, dient u de
artikelen in de originele verpakking te retourneren.
Artikelen die niet standaard in het assortiment aanwezig zijn en op speciaal verzoek zijn besteld,
kunnen niet geretourneerd worden. Ook speciaal op maat geleverde producten en artikelen met krassen of
gebruikssporen zijn uitgesloten.
Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij de luikbeslagshop aankomen of beschadigd aankomen dan bent u,
als afzender van het pakket, aansprakelijk. Zorgt u er alstublieft voor dat u het pakket met
handtekening voor ontvangst (HVA) aan ons retour stuurt.
Indien u wilt gebruik maken van het ontbindingsrecht, vindt u hier meer informatie.
Garantie
Luikbeslaghop biedt op alle artikelen een jaar garantie op materiaal- of fabrikagefouten. De artikelen
worden ter beoordeling opgestuurd naar de leverancier. Als herstel niet mogelijk is, heeft u recht op
vervanging. De garantie geldt niet indien schade het gevolg is van vallen, stoten, oneigenlijk gebruik,
onjuiste behandeling danwel het niet juist opvolgen van instructies. De aanspraak komt ook te vervallen
indien schade is ontstaan door omstandigheden waarop de luikbeslagshop geen invloed kan uitoefenen,
zoals bijvoorbeeld extreem weer.
Betaalmogelijkheden
Tijdens het aanmaken van uw bestelling kunt u kiezen voor een van de volgende betaalmethoden:
- Ideal: u rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.
- Vooruitbetaling per bank: uw bestelling wordt in behandeling genomen nadat uw betaling is
bijgeschreven op onze rekening.
- Contant bij afhalen.
Klachten
Heeft u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar: info@luikbeslagshop.nl.
Vermeld daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling, uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt
binnen 5 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar
tevredenheid op te lossen. De klantenservice van de luikbeslagshop is (bijna) altijd bereikbaar voor al
uw vragen of klachten over onze producten en/of service.